Den trettonde fredagen, eller hur det nu är, är över

Allora, Raw Comedy Club ikväll.
* Martin Soneby använder Ludvika som random ortsnamn.
* Thomas Järvheden inleder med att skämta om barnporr.
* Thimmie Englund sitter i publiken - och filmas konstant.

Nick Hornby.
* Han har skrivit Fever Pitch.
* Han har skrivit Slam.
Jag tror att han skrivit de båda bara för mig. Han kan alltså se in i framtiden, förutom att vara den bästa författaren någonsin. Eller så är det det som gör honom bäst. Måste hur som helst bara nämna två av huvudkaraktären i Slams skolkamrater: Robbie Brady och Ryan Briggs. Mannen är som sagt bäst.

Det är party imorgon så idag har jag tagit det lugnt som fan och mest försökt få ned musik som inte är tillräckligt känd.
Adele är tillräckligt känd. För att jag försökt känna mig till så gott jag kan hur man spelar den på piano; Adele - Hometown Glory.

 



Imorgon blir det lite mer åt You Love Her Coz She's Dead - Superheroes-hållet.


Kommentarer
Postat av: Jonas

BAJS! Kollade ju på'tt, men märkte inte av lille Thimmie.



Påminn mig om att fråga dig!

2009-03-14 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0