De här dagarna går att greppa med en hand

Den här helgen var som att spela oavgjort hemma mot Liverpool fast man vet att man skulle vunnit matchen om det bara fanns lite mer rättvisa, lite mer karma, här i världen. Om man haft lite mer tur.

Arsenal vägrar göra mål och spelar 0-0 mot Fulham. IFK Grängesbergs damlag förlorar kvartsfinal på straffar (efter att ha haft en nick i ribban i den sista sekunden av matchen) och Villarreal tappar 2-0 till 2-2 mot Betis. United vinner mot Tottenham på straffar och vart man än vänder sig kommer man få läsa "första steget mot en kvadruppel".

Men ändå. Den här helgen gav ändå en poäng. Om man ser till allt var det OK.
Nästa vecka ska jag övningsköra.
Jag vill bo i en stad där man klarar sig hur bra som helst utan bil.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du bodde faktiskt i en stad där man klarar sig hur bra som helst utan bil.

2009-03-02 @ 09:15:37
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Brask

Fast det beror på vart i nämnda stad man bor utan bil. Vet att min syrra fick en kvarts färdtid till sitt jobb istället för 45 min som det skulle tagit med kollektivtrafik. Apropå onödigt vetande.

2009-03-03 @ 11:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0