This time it will be different

You didn't see this one coming, eh?

Det händer inget i mitt liv, så jag har inte skrivit ett inlägg på drygt två månader.

Det som faktiskt har hänt är att jag kommit in på Medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet i Örebro. 3 år lång kandidatutbildning. Det jag vill få ut av den är att kunna ta ett steg mot att tjäna pengar med en penna i handen.

Bara några dagar efter att jag tackat ja till utbildningen så får jag sen ett sånt sug efter att bara säga fuck it all och flytta till Bristol och leva ett förströelsens liv i något år. Japp, den tanken har seriöst slagit mig. Jag har en hel del djupa dalar i mig som jag gärna skulle vilja utforska. Sen tänker jag att det finns rim och reson och måtta också, och att Örebro ändå lär vara en rätt hyfsad stad att leva båda sidorna av livet i och inte bara ta den ack så gyllene medelväg mitt liv varit det senaste halvåret.

Och sen ser jag näst sista avsnittet på säsong 2 av skins och undrar vad livet egentligen går ut på och varför det ska vara en kyrkogård i bröstet på mig. På natten kan den vara riktigt läskig.

You didn't see this one coming, eh?

Marry me, Kele.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så ännu en mkv:are :D Jag ska också läsa 3 år mkv, fast i Göteborg :)

2009-08-13 @ 16:21:53
URL: http://macilla.blogg.se/
Postat av: Brask

Och när jag tittar in för första gången på cirka två månader har du uppdaterat också...haha

2009-08-25 @ 17:03:34
Postat av: Anonym

Och när jag tittar in för första gången på cirka två månader har du uppdaterat också...haha

2009-08-25 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0