Önskar att någon...

Seedorf - Pirlo - Beckham.

Vucinic  2 - 2  Pato

Det var längesedan jag såg Serie A. Inte undra på, det har varit uppehåll. Men jag har egentligen inte saknat det märkbart. Fokus har legat på England och Spanien. Dock tänker jag mer på Italien som land nu för tiden. På Sicilien. Hur potentiellt fantastiskt det skulle vara att leva där ett tag och njuta av det varma klimatet. Och tusen andra saker till.

Nu tittar jag på Lost och återhämtar mig för att kunna orka med att skriva hemtenta. Och jag käkar is för att huvudet inte ska explodera. It is a hard-knock life, som en passning till Scrubs vars säsongsöppning var bättre än väntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0