Glammigt/Gammalt

Såg reflektionen i ugnsluckackan medan Editors strålade genom mig samtidigt som jag avnjöt en smått engelsk frukost i lite för lite kläder. Så jag varnades i lagom tid.

Sen drog jag med bror, Hellman och Eriksson hem till ett öde hus, så när som på en hund "som nu blir så förvirrad så han kommer äta upp sig själv", och blev den frälsande sångare det fantastiska bandet ABC behövde. Rock Band for the win. Dock; hade knappt hört en enda av låtarna vi körde. Och innan det var dags att ta till ton kände jag att man nog skulle behövt några öl i sig, men det gick bra ändå, för vad fan, det är bara vänner här, och jag hade förklarat att jag är vilse i deras rock-djungel.
Mer!

Imorgon väntar dock spelkväll. Och sen är det lördag, och då är det fotbollsdags. Sen är det handboll också, och ännu senare är det landslagsfotboll. Heja Lagerbäck, heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0