I don't look a thing like Jesus, but more than you'll ever know

Ingen vidare FM-dag. Spelade 6 matcher med Ascoli, sköt över 70 skott, och gjorde 0 mål. Så kan det gå ibland.

Ett frö såddes till vad som kan bli bästa idén på länge. Jag har en del drömmar. En av dem är att spela korpfotboll. Man kan tycka att den ligger inom räckhåll. Jag och Rasmus ska höra oss för.
För det drar i benen när jag tänker på att vara en del av ett lag igen, att passa bollen mellan varandra och utföra ett lagarbete, att få känna den där glädjen när någon gör mål, och att få känna den där euforin när man själv gör ett, och eftersom det är korpen så skulle man kunna fira som Adebayor & Henry gjorde på den gamla goda tiden, så som vi gjorde på den gamla goda tiden, åh gud vad jag saknar att lyckas med något som gör mig själaglad, med nåt som jag aldrig skulle vilja ge upp, för det handlar om kärlek.
Det är vad fotboll handlar om.

Jag tror fan det är dags att återuppta.

Editors - Dance Fucker Dance/The Racing Rats. De kommer släppa årtiondets bästa album senare i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0