The most important game of your life

Idag såg jag första avsnittet ur Åshöjdens BK - teveserien. Jag har läst böckerna (inte alla), och lyssnat på kassetterna (inte alla), men det var säkert någonstans mellan åtta och tolv år sedan. Tänk, den tiden man drömde om att bli fotbollsproffs. Det kanske inte är för sent än. Eller, det är det ju. Nu för tiden är min högsta dröm som fotbollsspelare att skjuta IFK Grängesberg en division högre i alla fall. Och en dröm är vad det är. Något som ligger extremt långt borta med tanke på att jag inte spelat på flera år (hur har jag egentligen överlevt?).

Min andra dröm (det är min blogg, jag skriver vad jag vill!) är att, om inte annat, att en dag coacha IFK Grängesberg en division högre i alla fall. När jag väl lär mig hur man inte är en feg nobody ska jag ge det ett försök. Innan dess har jag FM (378 spänn är ett rån), Åshöjden-DVD:n (99 spänn är normalpris, men samtidigt ett rån), SvenskaFans.com (gratis, det är ett rån från centralred.) och mina drömmar (de bor gratis i två kammare i hjärtat, en välsignelse).

Och Arsenal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0