Återblickar

Inte ens när jag skriver om konserter, slängkyssar och Systembolaget hamnar jag på blogg.se:s förargelseväckande startsida.
Fortsätt så.

Vad som hände igår: jag drog hem med ett eftermiddagståg, och Lampan drog också han iväg med ett eftermiddagståg, som dock gick lite tidigare än mitt. Så jag avslutade den här carefree moneywise resan med att gå in på Pressbyrån och köpa Coca Cola, Kexchoklad och en Guardian (trots att det är den godaste chokladen som finns så ska jag aldrig mera köpa en Marabou Daim, bara för det heliga i det hela).

Guardian underhöll mig i drygt två timmar. Läste allt om gårdagens (tisdagens) Champions League och FA Cup. Sedan läste jag allt inför kvällens (onsdagens) Champions League. England > Sverige.

Kom hem, hämtade på Schell ut tre böcker jag beställt.

Tittade på fotboll och det fjärde sista avsnittet av Conan O'Brien. Han frös in The Masturbating Bear i karbonit, likt Han Solo i Star Wars, eftersom byråkrati säger att The Masturbating Bear inte är okej att visas på teve på den tid Conans Tonight Show kommer att sändas, och då tänkte Conan frysa in honom för att om hundra år tinas upp i en värld som är redo för en masturberande björn.
 Men sen kom Prinsessan Leia in på scenen och fritog The Masturbating Bear, som blev jagad genom halva New York innan han till slut hamnade på en båt tillsammans med Leia, och ingen vet nu om The Masturbating Bear kommer att medverka i framtida Tonight Show, eller Late Night Show, eller någon annan Show.

Sen somnade jag och nu är det Tors dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0