Hello, I'm Thomas, I'm so glad to meet you

Serietittandet blomstrar.
Är mitt inne i säsong tre av Lost. Jag fullkomligen älskar hur vad som helst kan hända i den serien.
Säsong åtta av Scrubs är över all förväntan. Kanske för att säsong sju var så tafatt. De verkar verkligen ha kunnat tänka till nu. Verkar bara som om det var Conan som inte led av författarstrejken.
Volym fyra av Heroes hade visst börjat, det hade jag totalt missat. Trodde man skulle få vänta till en bit in på våren innan man fick veta hur det skulle utveckla sig. Har avsnitt ett och två på lager.

Sen har jag börjat se Skins. Genial serie. Har tankat och sett allt på drygt två veckor. Tänk er en bergochdalbanefärd, fast det går bara neråt hela tiden. Och så har man druckit nåt som inte är vatten, eller något annat som gör grått till lila, grönt och rött.
Jag önskar mitt liv var lite mer så. Därför ska det ske nån gång inom en ganska snar framtid, medan man fortfarande kan älska sånt här med den delen av hjärtat som jag alltid hållit kopplad och inlåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0