C'est la vie

Man ska fan stå på reklamskyltarna och skrika oändlig glädje åt tevekameran medan vakterna håller en tillbaka, och man ska fan göra det i England.
Satt igår och gjorde en lista oberoende av pengar var det vore mest kickass att bo. London vann så jävla hårt. Och inte bara för att jag skrev satte upp "Arsenal" som plus två gånger.
Sen idag kollade jag vad det kan kosta att hyra/dela en lägenhet i typ Zone 2. Arsenal, mer bestämt. Hittade en lägenhet att dela, där de gav ut följande preferenser:

"Ideal housemate would be easy going, sociable and happy to go for a drink in the evening."

Okej, det är kanske inte exakt jag, men det skulle kunna vara, har jag insett. Men framför allt: varför står det inte något liknande på en svensk sida, nånsin?
Idag är en sån där dag då jag tycker att fuck it, man borde ha en massa kul istället.
Ser fram emot fredag.

Kommentarer
Postat av: Lampis

Fuck it, thou shalt always long for friday

thou shalt always think of that beer

thou shalt not believe in weekdays

thou shalt always break THE rule

2009-02-05 @ 01:09:29
URL: http://anendhasastart.blogg.se/
Postat av: Andreas

Whatever he said.

2009-02-06 @ 09:40:00
URL: http://andreashjalmarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0