Update

  • Jag blir inte riktigt kvitt min förkylning. Fortfarande lite ont i halsen.
  • När förkylningen var som värst för knappt en vecka sedan så blev min dygnsrytm förskjuten med lite väl många timmar. Sedan dess har jag inte riktigt kunna vända tillbaka.
  • Under landslagsuppehållet har jag upptäckt sydamerikansk fotboll. Det bästa med den: man kan se livematcher som startar kl. 0100 CET.
  • Sommar- och vintertid måste vara bland det dummaste som finns. Varför inte bara bestämma sig för att en gäller? Avgör det hela med rysk roulett.
  • Jag kollar på möjligheterna att plugga utomlands.
  • Igår natt började läsa "Låt den rätte komma in". Två och en halv timme senare kollade jag på klockan och förstod att jag borde somnat för en bra stund sedan.
  • Att solen börjat skina med styrka är det bästa som hänt på knappt tre kvartal.
  • Läs min och Lalats fotbollsblogg.
  • Tack Rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0