The Airborne Toxic Event

Som sagt. Att solen börjat skina och kännas mot nacken är det bästa som hänt på väldigt länge. Att det är ljusare gör skillnad. Att det är varmare gör skillnad. Färre klädesplagg. Blondare hår. (Även om det mesta ska av på måndag).

När jag åkte in till Rasmus idag lyssnade jag på ett nytt album. Nytt album för mig. Relativt nytt rent allmänt också. Musiken kändes som att borsta bort grus från byxbenen. Lite som när det närmaste ljuset är från en lampa på ett hyreshus som anger vilken trappuppgång det här är, också.
I Ludvika.

Imorgon ska vi spela fotboll på Vasa... avslutar där. Det oturliga skeppet? Den finska staden? En av flera blommhållare? Hur som helst, det ligger fortfarande för mycket snö över allt. Därmed är fotbollsplanerna off limits ett bra tag till. Då får Vasaskolans skolgård 230 meter från Rasmus duga.
Jag ska fan ut och pumpa bollen redan nu.
Pumpa den tills hela jag exploderar av vårkänslor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vattenpölar i parken funkar bra, det också ;)

2009-04-06 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0