Varför bärbar dator är perfektion

Bärbar dator är perfektion.

Jag har stora planer och grandiosa visioner för den här helgen. Efter en tre veckor lång semester i Göteborg ska jag tillbaka hem, hem till bekanta ansikten och gator och soffor och mat, och Gruvområdet och gymnasieklasskamrater och stillhet. Nytt också, har aldrig varit på Stopet förut, lite skammigt men så är det. Det erbjuder öl, så det kan inte slå fel. Sen ska jag tanka ner musik och film, tanka ner musik och film som fan. Fick en förfrågning om att hänga med och se ett band som jag redan glömt namnet på, tänker hänga med, men lär lyssna in mig lite först. Ni förstår problematiken. Planerar att gräva djupt i minnet.

Eftersom jag inte har några bilder på min bärbara dator så får ni hålla tillgodo med en musiklåt. Sitter just nu och kör denna på repeat medan tåget svassar fram genom Sverige. Jag sitter i förstaklass. Grande är vad det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0