Varför man måste ge efter på andra plan

Ni kan locka mig med pengar,
Och ni kan hota mig med hundar och pistoler


Men hur mycket det än svider att se Manchester United och Barcelona få straffar till skänks i avgörande lägen så måste jag försvara det, innerst inne. Domare är bara människor. Fotboll är en av få stora saker i världen som fortfarande är mänskligt ända ut i fingerspetsarna. En linjedomare kan indirekt döma mål, trots att bollen inte varit i närheten av mållinjen. Det är fantastiskt. Även om det orsakar Tullamore Dew i kvällstéet. Ireland meets England. Molto bene.

Igår var det som på den gamla goda tiden. Jag vill att det ska vara samtid igen. Undrar om jag inte ska försöka fixa det så. Därför blir dagens bloggmusik världens bästa låt. Haddaway - What Is Love?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0