Det finns någon för oss alla att hata



Det finns mycket som saknas i mitt liv. Mycket som återstår. Av olika vill ha-faktor. Men allt är lika betydelsefullt i längden. Ikväll blev mitt liv en millimeter mer komplett.

Jag hade saknat den här känslan. Så många hade längtat efter att få älska honom igen, jag personligen hälsarCristiano Ronaldo välkommen tillbaka till fotbollen med ett fan vad skönt det ska få bli att rikta allt mitt hat och mina uppdämda aggressioner mot ett hat-komplett United och dig i synnerhet din filmande, gråtande, fuskande, lismande, klasslösa, pengakåta halvmesyr till hora. Aaaah. Jag hatar dig Cristiano Ronaldo, av hela mitt hjärta. Tack för att jag får känna så, wanker.

Räkna gärna svärorden i mina tidigare blogginlägg för ytterligare bevis på hur viktig Cunt Ronaldo är för mig och min personliga balans.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Han tar verkligen fram de värsta sidorna hos en. Skönt.Fast jag måste säga att den viktigaste faktorn till mitt hat mot honom (eller okej, näst viktigaste, filmningarna är nog värre) är att han är så fruktansvärt bra.

2008-09-18 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0