Det här skulle ha postats runt midnatt, men det visar sig att även B.E.v. 6 har brister

Träd har aldrig varit vackrare än de är nu. Hösten kom som väntat tillslut, men omedelbart bestämde sig solen för att bränna sista krutet och leverera ytterligare några dagar av sommar. Löven hade bara precis förvandlats till gula och röda, och de solstrålar som nu forsar fram över trädkronorna ger mig en möjlighet att sätta den perfekta bilden till ordet "lyster". Träd har aldrig varit vackrare. Jag valde den perfekta dagen att sitta och titta ut över Sverige på.

Hemma i Grängesberg är det mindre höst än jag trodde det skulle vara. Det verkar som om sensommaren mitt i hösten slagit till även i Dalarna. Naturen och skönhet finns alltid runt om mig, men än så länge kan jag bara drömma om 24 mbits bredband, 50 intressanta tevekanaler, ett kylskåp fullt med god mat, närhet till vänner jag kan garva åt Grotesco och /b/ tillsammans med och familj i samma och andra rum hela tiden. Idag, Grängesberg. Imorgon, hela RISK-världen!

Återigen: Grängesberg. Inga bilder. Musik istället. Gentle Touch - Expectations.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0