Varför OH OH TONY ADAMS OH OH



Maradona ny förbundskapten i Argentina. Sen när började verkligheten vilja eftersträva FM? Nej, det beslutet hamnar längst in i skamlådan, och istället lyfter jag fram OH OH TONY ADAMS OH OH, Portsmouths nya tränare sedan Harry Redknapp skrivit under på att få sin morsa kallad hora av Arsenalfans på derbyn. Tottenham? Den ultimata utmaningen för Harry Houdini. North London Derby imorgon onsdag. Du kunde inte fått en värre start.

Men ja, TONY ADAMS OH OH. Så sjukt stort. Jag minns fortfarande honom som spelare, som kapten. 01/02 - Adams sista, och min första som en trettonåring som verkligen vet att Arsenal för alltid kommer att vara mitt lag. Jag har länge tänkt läsa hans självbiografi, av många ansedd som den bästa inom fotbollsvärlden, och nu kommer det att bli av. Ah, att få se honom stå på sidlinjen och leda sitt lag. Jag vet inte varför, men jag känner mig oerhört stolt. Han är Mr. Arsenal, det är kanske därför. Jag önskar honom all lycka. Men låt bli att sno över Steve Bould från u18-laget.

TONY ADAMS OH OH!
TONY ADAMS OH OH!
TONY ADAMS OH OH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0