Varför framtiden är gatlyktor klockan fyra på morgonen



Jag tycker om när ljusen från information är det enda som tränger fram. Teven, datorn. Skiftande mellan olika färger, det är häftigt. Livet ska vara häftigt. Därför jag jag utan vetskap om var jag kommer att bo eller vad jag kommer att syssla med bokat biljett till Bloc Party när de kommer till Circus i Stockholm - på Lampis födelsedag. Hjärtskärande perfekt. En vecka tidigare har undertecknad precis fyllt 20 också. Inga 3,5:or den här gången, inte.

Jag undrar hur mycket coolare det kommer bli med Bloc Party än R.E.M. var. Var jag och en snubbe som stod en meter framför mig som diggade Editors, kändes det som. Vet att du var förhäxad, Lampis. Bloc Party, ståplats, det lär bli kickass.

War war war war
Keep the past, the future is ours


Kele Okereke-avgudning är dock mindre än vad som komma skall i november. Arsenal - Wigan. Blev £20 istället för £10. Känns som om jag kan leva med det. Tråkigt att så många inte kunde, men det ska bli oerhört kul ändå. Sällan man är en av de äldsta nu för tiden, dessutom.

Ikväll såg jag mitt första avsnitt Fringe. Ungefär lika bisarrt som verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0