Varför, det förstår jag inte

Det må vara kyligare, det må vara skog, det må vara en så liten stad så centrum kallas byn, det må vara EPA-traktorer, det må vara Stopet och det må vara GIA. Men det är ännu kallare här. Fan, jag som trodde man kunde leva på kärlek. Det ska ju gå. Det är vad min världsbild är uppbyggd på i alla fall.

When no one else can understand me,
When everything I do is wrong,
You give me hope and consolation,
You give me strenght to carry on


Vad fan gör jag när Arsenal fuckar up allt? Jag åker hem. Och jag fortsätter att fälla tårar, för allt som skakar om mig och min världsbild på fel sätt.

Coldplay - Things I don't fucking Understand (nästan).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0