En väldigt cool sällskapsresa



11 november, Arsenal - Wigan, Ligacupen. £10 för en matchbiljett. Minns, från London, skyltar med orden "haircut a tenner". "90 minutes of holy joy a tenner". Flygbiljetter? RyanAir. Jag har upplevt både Stora och Lilla Hörsalen på Humanisten, jag är härdad och i form för deras mackrillsrader av flygstolar. Däremot börjar jag bli lite flygrädd. Har klarat mig så många gånger så det känns som att det snart är dags för någon sorts katastrof. I Kina fick vi vänta i 3 timmar på att de fixade något slags tekniskt fel på planet från Xi'an till Beijing. Jag var rädd, men det gick den gången då också.

Förutom att drömma, både dagtid och nattetid, herregud vad jag drömmer ofta när jag sover nuförtiden, har jag idag gått till Tuve Torg två gånger, för att jag är glömsk. Hämtade en bok och lämnade en. Litteraturvetenskapen håller ett litet grepp om mig. I november kan dock inget stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0