People are fragile things



Tillslut bytte vi alla mobilnummer med varandra. De tre musketörerna, och D'Artagnan. Det var inte jag som myntade det. Det finns många musketörer som är bättre. Jag hoppas vi kan ha lite kul ändå. Gå och se eMiL Jensen, kanske. Tippa på Stryktips, kanske. Besöka kampsportsgala, kanske (förmodligen finns där hunkiga män, vilket vore... gay. Och finns det nåt bättre än att vara glad?). Det gäller att ta vara på tiden här.

Idag köpte jag det ultimata plagget. Förutom att det är både stiligt, subtilt och allt som oftast bärs av Francesco Totti (därav stiligt), så erbjuder det värme och en trygghetskänsla kring ett känsligt område. Jag pratar så klart om (trots googling hittar jag inget allmängiltigt svenskt ord) the neck warmer. Svart som natten, varm som dagen, och jag kommer typ att bära den tills jag dör. Efter år av letande (uppenbarligen på fel ställen) hittade jag den på Stadium vid Hjalmar Brantingsplatsen. Så jävla grande.

I'm so glad I've found this, I'm so glad I did

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0