Who are ya?

Fan också. Hela gårdagen gick åt till att få den sämsta nattsömnen hittills (så värt det ändå), halvsova mig igenom tre timmar på universitetet, göra viktiga ärenden på stan, städa, läsa, se på Villarreal samt skriva matchrapport om Villarreal. Därför blev det aldrig något minnesblogginlägg. Nu är det två dagar kvar i alla fall, och ett gott minne den här gången.

Henry nickar in 2-1 på övertid
Det var vinter för det var snö ute, och mörkt, och jag hade redan fotbollsträningskläderna på mig. Arsenal mötte United på Emirates för första gången, och Rooney hade gett de jävlarna ledningen. van Persie kvitterade dock mot slutet, och bröt ett ben i foten samtidigt men märkte inte av det speciellt mycket utan spelade klart hela matchen. Vart har du tagit vägen, Rockin Robin?

På övertid hamnar bollen hos Eboué ute på högerkanten. Mannen som aldrig har fel, väggar med Rosicky och drog in ett inlägg. Thierry Henry backade bort från Vidic, satte skallen till bollen och jag kan inte se det nog många gånger. Jag saknar dig så, TH14.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du tvungen ditt as? Nu sitter jag här och hatar allt än lite mer.

2008-11-06 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0