Det har burit hem



Den här helgen går mot slutet. Idag har jag sett Serie A och nördat och snackat och FM:at med Ludvikas bästa vårdbiträde. Allt har varit lager på lager av mjukiskläder på själen. Jag behöver så många jag kan få, nu när det blir vinter. I somras åkte de av. When you showed me myself I became someone else. Nu är jag på väg i fel riktning igen. Fast det heter ju inte fel eller dåligt. Det heter annorlunda.

Den här helgen går mot slutet. Det har varit fantastiskt, samtidigt som jag börjat fundera seriöst på saker jag tidigare tagit för givet. Dåliga känslor. Det bådar inte gott för framtiden. Eller så är det precis vad det gör. Mycket beror nog på hur Arsenal spelar. Hur det än blir så är det annorlunda i början.

Om åtta dagar åker jag till England (London baby, yeah!). Där ska jag bunkra upp med träningsbyxor och IFK-tröjor så det räcker för i alla fall två år. Bara ifall att.

Den här helgen är officiellt över. Nu ska jag drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0