En påhälsning



Dag Hedman svepte in som en frisk fläkt från sommarhav och fällde ett regn över oss.

Jag var nummer 34. Jag klarade den tredje och näst sista tentan utan att ha läst en enda rad i facklitteraturböckerna. Ibland undrar jag seriöst hur bra jag skulle lyckas om jag faktiskt la ner hela min själ i något arbete. Än så länge ger jag bara den jag älskar min fulla uppmärksamhet. Det är därför jag sitter och letar obskyra streams till fotbollsmatcher om veckorna, eller lägger knappt en hundralapp på inträde och öl på O'Learys åt gången.

Idag såg jag en julshow som inte är värdig mina ord (än). När tillfälle ges ska jag filma det hela med min digitalkamera.
Grande Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0