Rory

Ah damn it. Jag har upptäckt att Gilmore Girls är my kind of show. Jag tänker inte gå in på detaljer, det skulle bli för mycket, men det är en oerhört söt serie.

Och så jävla bra att Jay "Homer" Simpson fått chansen att sätta sina goonerlabbar runt en penna och signa ett långtidskontrakt med Arsenal. Karln har varit en favorit ända sedan jag för några år sedan läste att han är född i Tottenham och/men uppvuxen som Arsenalfan, har spelat i klubben hela sin karriär, och tja... jag läste det hela på hans stenhårda MySpace-sida.

Sen såg jag Jay göra sina första mål för Arsenals a-lag på plats, på Emirates, mot Wigan i Ligacupen. Blev så oerhört glad, för han skulle nog inte få så många fler chanser i a-laget, och detta var jävligt stort. Nu är han officiellt en del av vår framtid.
Fuck yeah.

James Allan med de obligatoriska absolut ultracoola solglasögonen, och en gitarr, sittandes på golvet.
Fuck yeah.
Glasvegas - Geraldine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0