Varför bärbar dator är perfektion



Bärbar dator är perfektion.

Idag när jag vandrade längs Avenyn med den ståtliga Poseidon som mål frågade en kille på gatan mig om jag ville betala 20 kronor till BRIS, och i gengäld få kasta några ägg på en annan person, som i gog andra gått med på att vara föremålet för äggkastningen, hoppas jag. Det var kul och jag började skratta, men jag vet med mig att jag är en dålig kastare (seriöst, det var min anledning) så det blev inget.

Istället gick jag vidare mot Götaplatsen, och efter cirka 20 minuters irrande hittade jag till Studenternas Hus där kolorna var framlagda och broschyrerna sorterade, ty det pågår inskrivning i respektive studentkår. Jag var jättenervös och svettades och hade för mycket att bära på, men tillslut tror jag att både jag och GU var nöjda.

Fick förresten två av alla de fina broschyrerna. En där det stod att jag är inbjuden till kick off-fest 18 september. On stage: Looptroop Rockers, Ceasars, Britta Persson och Florence Valentin. En påminnelse om varför detta kan bli en underbart härlig autumn in the city.

Och visst ja, på vägen nedför Avenyn, mot O'Learys, som jag inte hittade, efter alltihopa, så sprang där en man i vit kanindräkt.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har sett 3/4. Britta Persson låter medelmåttigt, men man kan ju alltid bli överraskad.

2008-08-29 @ 11:52:37
URL: http://andhja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha äggkastning låter som perfektion i mina öron :D

2008-09-02 @ 22:33:00
Postat av: BRASK

Det var jag som skrev förra inlägget, btw

2008-09-02 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0